QAA.KZ

Сарқылмасын Сыр-Ана!

Оқушылардың 64 % функционалды сауатсыз

ByQAA.kz

Сәу 20, 2021

Инклюзивті білім беруді дамытудағы кедергілер туралы айта отырып, ЮНИСЕФ-тің Қазақстандағы басшысы Артур ван Дизен Дүниежүзілік банктің 10 қазақстандық оқушының алтауының функционалдық сауатсыз екенін көрсететін басылымға сілтеме жасап, пандемия тек оның өсуіне әкеледі деп қосты .

– «Иә, олар оқи алады және жаза алады. Ия, олар әлемнің астаналарын тізімдей алады немесе ел тарихындағы маңызды даталарды атай алады. Бірақ бұл дағдыларды күнделікті өмірде қалай қолдану керектігін білу әлдеқайда қиын »

Функционалдық сауаттылық дегеніміз – коммуникация құруға, күнделікті өмірде тапсырмаларды басқалармен келісе отырып орындауға мүмкіндік беретін, сонымен қатар ақпаратты талдауға және оны жазбаша және сөйлеуде қолдануға мүмкіндік беретін білім мен дағдылардың деңгейі. Функционалдық сауаттылықты бағалау Халықаралық студенттерді бағалау бағдарламасының (PISA) үлгісі бойынша жүзеге асырылады.

Функционалды сауаттылықтың төмендеу тенденциясы білім алушылардың оқу процесіне жеткіліксіз қатысуын көрсетеді, бұл білім беру жүйесіндегі тоқыраудың белгісі болуы мүмкін. Жан-Франсуа Мартоның айтуынша, бұл проблема тек Қазақстанда ғана туындаған жоқ, ол әлемнің көптеген елдерінде көрінеді және пандемияның енуімен ушығып отыр: «Адамдар біз тап болған қиындыққа дайын болмады. Егер жағдай бүкіл әлемде қалай ушығып кеткенін қарастыратын болсақ, Қазақстандағы білім саласындағы жоғалтуды әлемнің көптеген елдерімен салыстыруға болады. Көптеген елдердің білім беру жүйелері мұндай күйзеліске дайын болмады. Мен Францияданмын және ондағы білім беру жүйесімен байланысын үзгендердің пайызы Қазақстанға қарағанда жоғары екенін білемін. Қазақстан басқа елдерден жаман жұмыс жасады деп айтуға болмайды ».

QAA.kz

QAA.kz - "Ақмешіт ақшамы" газеті. Қазақстан және Қызылорда жаңалықтары.

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған